EGYPERCESEK

Ez a blog nem a keresőmotoroknak készült, hanem a hozzád hasonló, elfoglalt cégvezetőknek. Gondolatmorzsák gyűjteménye, amelyek segíthetnek neked is tisztán látni marketingkérdésekben. Egy-két kiemelt, hosszabb lélegzetű írás is akad, hogy jobban megismerhess.
Jó olvasást!

 

Full stack marketinges kerestetik

Full stack marketinges kerestetik

Ezt a kifejezést egy szoftverfejlesztő cég használta álláshirdetésében. Olyan marketingest kerestek, aki nem csupán az online, de az offline marketingfeladatokat is el tudja látni.
Valóban! Ha termékkörödet kizárólag online értékesíted, viszonylag egyszerű a képlet…

Marketingparadoxon I.  – A tudatosítás dilemmája

Marketingparadoxon I. – A tudatosítás dilemmája

Előfordult már, hogy épp rá akartál keresni valamire, amikor a közösségi oldaladon egy érdekes cikkre akadtál a témában?
Ha jó időben, jó helyen talál meg egy tartalom, ami hasznos, leköt vagy szórakoztat, akkor nem is tudatosul benned, hogy egy átgondolt marketing-akcióterv része volt.

Befektetés vagy költség a marketing?

Befektetés vagy költség a marketing?

Cégvezetőként többé-kevésbé ki tudod számolni, hogy ha felveszel egy salesest, akkor mennyi plusz bevételre számíthatsz. A marketing „befektetések” esetén nem ennyire tiszta a képlet. A marketing ROI kalkulációja …

5 marketing terület, amely minden tech KKV számára kötelező. Lenne!

A technológiát szolgáltató vagy gyártó vállalkozások jellemzően B2B marketingben utaznak, mely a B2C-től eltérő marketing szervezetet igényel. Nézzük meg, milyen marketing területeket működtetnek az óriás tech vállalatok, és mit érdemes egy KKV-nak átvenni tőlük.

Marketing, mint tudomány?

Marketing, mint tudomány?

Egy mérnök megszokta, hogy ha megalkot valamit, az működik. Vagy nem. De ha ez utóbbi, akkor a probléma azonosítható, így előbb-utóbb lesz is rá megoldás. Ehhez képest a marketing egy megfoghatatlan terület…

Mit ér az innováció marketing nélkül?

Mit ér az innováció marketing nélkül?

A világ tele van jobbnál jobb ötleteken alapuló innovációkkal, szuper termékekkel, amelyeket azután a kutya sem vesz meg. Az ilyen innovációkra épült vállalkozások nagy része az alulfinanszírozottságnak tudja be a kudarcát. Kíváncsi lennék egy olyan statisztikára, hogy a…

Ki dönt a kreatív koncepcióról?

Ki dönt a kreatív koncepcióról?

Megszületik a kreatív elképzelés, amely fontos mérföldkő a céged életében. Ugyanakkor mégsem vagy 100%-ig biztos abban, hogy ez az igazi. Mit csinálsz tehát? Bevonsz egy-két kollegát a döntésbe, hisz ők meghatározó tagjai a csapatnak, számít a véleményük. Amúgy is, egyikük…

A marketing Jolly Joker, avagy a szóló marketing-Jedi esete

A marketing Jolly Joker, avagy a szóló marketing-Jedi esete

Léteznek „megmondó” munkakörök. Egy ilyen pozícióban az embernek rendelkeznie kell annyi tudással, szakértelemmel, hogy „hivatalból” képes legyen az ügyfél problémáját megválaszolni. Tipikusan ilyen a sales-es, a tanácsadó, vagy egy marketing ügynökségnél az…

Elég bátor vagy ahhoz, hogy türelmes legyél?

Elég bátor vagy ahhoz, hogy türelmes legyél?

Kívülről nézve sok minden olyan egyszerűnek tűnik. Ráadásul a marketing olyan, mint a foci. Egy kicsit mindenki ért hozzá. Valószínűleg neked is volt már legalább egy kiváló reklámötleted, ugye? Egy cégvezetőnek nehéz felmérni a marketingfeladatok erőforrásigényét…

ISMERJÜK MEG EGYMÁST

egy 20 perces online „chemistry check”  keretében!

Rólad

Rólam

Együtt

Egypercesek

Együtt

Egypercesek

Adatvédelem