RÓLAD

Ha az alábbi történet ismerős, van miről beszélnünk. Ha nem ismersz benne magadra, meséld el nekem te a történetedet!

 

innováció

Mérnök vagy informatikus vagy, teli ötletekkel? Volt egy eredeti gondolatod? Építettél rá egy céget, esetleg bevontál egy befektetőt is? Felteszem, összeállt már a csapat az ötleted kidolgozására, és meg is alkottak egy kivételes megoldást megannyi felhasználási területtel, sok hasznos funkcióval.

üzlet

Mostanra már inkább cégvezető vagy, mint mérnök, és egy sales-csapatot is foglalkoztatsz. Szereztetek ügyfeleket, akik biztos megélhetést nyújtanak az embereidnek. A piac azonban nem könnyű! Léteznek más, hasonló vagy helyettesítő termékeket nyújtó vállalkozások, amelyek ráadásul régebben jelen vannak, ismertebbek, tőkeerősebbek.

eredmény

Sokat dolgozol, de ez mégsem elég arra, hogy annyi időt tölts szeretteiddel, amennyit szeretnél, vagy boldoggá tedd a befektetőidet. Tovább kellene növekedni, de hogyan? A sales-csapatod kapacitása véges. Jó lenne egy kis marketinggel megtámogatni őket, ezen a téren azonban nincsenek jó tapasztalataid.

marketing

A marketing nem kézzelfogható. Mondhatni „fluff”. Ráadásul minden marketinges vagy marketingügynökség más mantrát hajtogat, a mondásaikra pedig nem vállalnak garanciát. Ja, és csak úgy röpködnek a milliók, ha marketingről van szó. Akkor miért is köteleznéd el magad egy ilyen költséges tevékenység mellett, ha azt sem látod, hogy kifizetődik-e majd?

szerencsés ember vagy!

Felépítettél egy sikeres vállalkozást úgy, hogy ösztönösen jókor, jó helyen, jó formában jelentél meg a termékeiddel.

A marketing akkor válhat a céged további növekedésének motorjává, ha ennél tudatosabban kezdesz gondolkodni benne.

Nyitott vagy a következő lépésre?

Készen állsz a szemléletváltásra, az ügyfél- vagy felhasználófókuszú működésre?

Ha van egy perced, olvass bele az írásaimba!

Segíthetnek egy tudatosabb marketingszemlélet kialakításában.

Full stack marketinges kerestetik

Full stack marketinges kerestetik

Ezt a kifejezést egy szoftverfejlesztő cég használta álláshirdetésében. Olyan marketingest kerestek, aki nem csupán az online, de az offline marketingfeladatokat is el tudja látni.
Valóban! Ha termékkörödet kizárólag online értékesíted, viszonylag egyszerű a képlet…

Marketingparadoxon I.  – A tudatosítás dilemmája

Marketingparadoxon I. – A tudatosítás dilemmája

Előfordult már, hogy épp rá akartál keresni valamire, amikor a közösségi oldaladon egy érdekes cikkre akadtál a témában?
Ha jó időben, jó helyen talál meg egy tartalom, ami hasznos, leköt vagy szórakoztat, akkor nem is tudatosul benned, hogy egy átgondolt marketing-akcióterv része volt.

Befektetés vagy költség a marketing?

Befektetés vagy költség a marketing?

Cégvezetőként többé-kevésbé ki tudod számolni, hogy ha felveszel egy salesest, akkor mennyi plusz bevételre számíthatsz. A marketing „befektetések” esetén nem ennyire tiszta a képlet. A marketing ROI kalkulációja …

ISMERJÜK MEG EGYMÁST

egy 20 perces online „chemistry check”  keretében!

Rólad

Rólam

Együtt

Egypercesek

Együtt

Egypercesek

Adatvédelem