RÓLAD
Ha az alábbi történet ismerős, van miről beszélnünk. Ha nem ismersz benne magadra, meséld el nekem te a történetedet!
innováció
üzlet
eredmény
marketing
A marketing nem kézzelfogható. Mondhatni „fluff”. Ráadásul minden marketinges vagy marketingügynökség más mantrát hajtogat, a mondásaikra pedig nem vállalnak garanciát. Ja, és csak úgy röpködnek a milliók, ha marketingről van szó. Akkor miért is köteleznéd el magad egy ilyen költséges tevékenység mellett, ha azt sem látod, hogy kifizetődik-e majd?
szerencsés ember vagy!
Felépítettél egy sikeres vállalkozást úgy, hogy ösztönösen jókor, jó helyen, jó formában jelentél meg a termékeiddel.
A marketing akkor válhat a céged további növekedésének motorjává, ha ennél tudatosabban kezdesz gondolkodni benne.
Nyitott vagy a következő lépésre?
Készen állsz a szemléletváltásra, az ügyfél- vagy felhasználófókuszú működésre?
Ha van egy perced, olvass bele az írásaimba!
Segíthetnek egy tudatosabb marketingszemlélet kialakításában.
Full stack marketinges kerestetik
Ezt a kifejezést egy szoftverfejlesztő cég használta álláshirdetésében. Olyan marketingest kerestek, aki nem csupán az online, de az offline marketingfeladatokat is el tudja látni.
Valóban! Ha termékkörödet kizárólag online értékesíted, viszonylag egyszerű a képlet…
Marketingparadoxon I. – A tudatosítás dilemmája
Előfordult már, hogy épp rá akartál keresni valamire, amikor a közösségi oldaladon egy érdekes cikkre akadtál a témában?
Ha jó időben, jó helyen talál meg egy tartalom, ami hasznos, leköt vagy szórakoztat, akkor nem is tudatosul benned, hogy egy átgondolt marketing-akcióterv része volt.
Befektetés vagy költség a marketing?
Cégvezetőként többé-kevésbé ki tudod számolni, hogy ha felveszel egy salesest, akkor mennyi plusz bevételre számíthatsz. A marketing „befektetések” esetén nem ennyire tiszta a képlet. A marketing ROI kalkulációja …
ISMERJÜK MEG EGYMÁST
egy 20 perces online „chemistry check” keretében!